Please use this identifier to cite or link to this item: http://cris.utm.md/handle/5014/1164
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGRUNZU, Tatianaen_US
dc.contributor.authorCHIRIAC, Liliaen_US
dc.date.accessioned2022-01-22T17:22:40Z-
dc.date.available2022-01-22T17:22:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationGRUNZU, Tatiana; CHIRIAC, Lilia. The role of research merketing in the economic circuit of the enterprise. In: Competitiveness and sustainable development in the context of European integration. Editia 3, 4-5 noiembrie 2021, Chişinău. Chișinău: 2021, pp. 201-206. ISBN 978-9975-45-739-2 (PDF).en_US
dc.identifier.isbn978-9975-45-739-2-
dc.identifier.urihttp://cris.utm.md/handle/5014/1164-
dc.description.abstractÎn actualul peisaj economico-social marcat de creșterea complexității pieței și de profunde transformări, ce au loc în procesul de producție, în viață și în societate la toate meridianele și latitudinile globului, cercetările de marketing îndeplinesc un rol esențial. Datorită asigurării cu informațiile necesare pentru a desfășura o activitate profitabilă în condițiile de competitivitate, unitățile economice reușesc să devină receptive la semnalele și cerințele mediului extern, să dispună de o înaltă capacitate de adaptare la schimbări și de flexibilitate în mecanismul de circuit economic.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectcercetări de marketingen_US
dc.subjectactivitate profitabilăen_US
dc.subjectinvestigareen_US
dc.subjectcircuit economicen_US
dc.subjectactivitate comercialăen_US
dc.subjectorganizarea activităților de marketingen_US
dc.subjectcomplexitatea piețeien_US
dc.subjectacțiuni de implementareen_US
dc.subjectprodusen_US
dc.subjectprețen_US
dc.subjectdistribuțieen_US
dc.subjectconsumatoren_US
dc.subjectmix promoționalen_US
dc.subjectinovațieen_US
dc.titleTHE ROLE OF RESEARCH MERKETING IN THE ECONOMIC CIRCUIT OF THE ENTERPRISEen_US
dc.title.alternativeROLUL CERCETĂRILOR DE MARKETING ÎN CIRCUITUL ECONOMIC AL ÎNTREPRINDERIIen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceCompetitiveness and sustainable developmenten_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1other-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Economic Theory and Marketing-
crisitem.author.deptDepartment of Economic Theory and Marketing-
crisitem.author.orcid0000-0002-5294-4084-
crisitem.author.orcid0000-0002-4249-6871-
crisitem.author.parentorgFaculty of Economic Engineering and Business-
crisitem.author.parentorgFaculty of Economic Engineering and Business-
Appears in Collections:Journal Articles
Files in This Item:
File Description SizeFormat
201-206_18.pdf353.47 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.