Please use this identifier to cite or link to this item: http://cris.utm.md/handle/5014/1243
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorROTARI, Iulianen_US
dc.date.accessioned2022-08-07T11:38:45Z-
dc.date.available2022-08-07T11:38:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationROTARI, Iulian. Utilizarea aplicațiilor de realitate augmentată în activitatea didactică. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor. Vol.1, 29-31 martie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2022, pp. 109-113. ISBN 978-9975-45-828-3..en_US
dc.identifier.isbn978-9975-45-828-3-
dc.identifier.urihttp://cris.utm.md/handle/5014/1243-
dc.description.abstractActivitatea didactică necesită o îmbunătățire perpetuă atât a capacităților cadrelor didactice cât și a instrumentelor de predare. Acum în ajutorul profesorilor vin tehnologiile informaționale care au menirea de a eficientiza activitatea didactică. Cu această ocazie pot fi implementate pe larg aplicațiile de realitate augmentată (Augmented Reality) care pot completa imaginea reală cu anumite materiale grafice sau teoretice.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation20.80009.7007.18. Soluţii tehnice ecoiNovative de Eficientizare a consumului de energie în clădiri şi elaborarea opţiunilor de dezvoltare a reţelelor inteligente cu integrare avansată a energiei regenerabile în R.M.en_US
dc.subjectrealitate augmentatăen_US
dc.subjectQR-coden_US
dc.subjectcompletareen_US
dc.titleUtilizarea aplicațiilor de realitate augmentată în activitatea didacticăen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceConferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranziloren_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1other-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.project.grantno20.80009.7007.18-
crisitem.project.fundingProgramState Programme-
Appears in Collections:Journal Articles
Files in This Item:
File Description SizeFormat
p-109-113_0.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.