Please use this identifier to cite or link to this item: http://cris.utm.md/handle/5014/2304
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHADJI-BANDALAC, Marianaen_US
dc.date.accessioned2023-12-17T19:53:09Z-
dc.date.accessioned2023-12-17T19:53:10Z-
dc.date.available2023-12-17T19:53:09Z-
dc.date.available2023-12-17T19:53:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationHADJI-BANDALAC, M. Particularitățile teoriei și practicii educației estetice pentru formarea și dezvoltarea limbajului vizual al studenților arhitecți. În: Probleme actuale în Urbanism și Arhitectură: Conf. șt. Internați. din 15-17 noiembrie 2022, ediția a XI, FUA, UTM https://conferinte.stiu.md/sites/default/files/evenimente/Buclet-Conf-Probleme-actuale-Urbanism-Arhitectura-2022_0.pdfen_US
dc.identifier.urihttps://conferinte.stiu.md/sites/default/files/evenimente/Buclet-Conf-Probleme-actuale-Urbanism-Arhitectura-2022_0.pdf-
dc.identifier.urihttp://cris.utm.md/handle/5014/2304-
dc.description.abstractÎn lucrarea dată aducem în atenție unele prevederi teoretice și practice ale educației estetice, care au un rol important în dezvoltarea limbajului vizual la studenții arhitecți.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjecteducație esteticăen_US
dc.subjectteoria educației esteticeen_US
dc.subjectpractica educației esteticeen_US
dc.subjectdezvoltarea limbajului vizualen_US
dc.subjectstudenți arhitecțien_US
dc.titleParticularitățile teoriei și practicii educației estetice pentru formarea și dezvoltarea limbajului vizual al studenților arhitecțien_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceProbleme Actuale în Urbanism și Arhitecturăen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1other-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Conference Abstracts
Conference Abstracts
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Buclet-Conf-Probleme-actuale-Urbanism-Arhitectura-2022_0_41-41.pdf125.58 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.