Please use this identifier to cite or link to this item: http://cris.utm.md/handle/5014/85
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVIERU, Crinaen_US
dc.contributor.authorMUSTEAŢĂ, Elenaen_US
dc.date.accessioned2019-11-26T11:20:40Z-
dc.date.available2019-11-26T11:20:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-9975-45-249-6-
dc.identifier.isbn978-9975-45-382-0-
dc.identifier.urihttp://cris.utm.md/handle/5014/85-
dc.description.abstractIn cadrul activităţii de creare a noilor colecţii, pentru a stabili segmentul-ţintă pentru modele de imbrăcăminte proiectate, se propune ca scop determinarea portretului psihologic al destinatarului pieselor vestimentare. Ţinand cont, că stilul vestimentar este in coerenţă cu caracteristicile socio-culturale ale purtătorului, este important de a studia personalitatea consumatorului din punct de vedere a formaţiilor sociale şi psihologice ale acesteia.en_US
dc.subjectdesign vestimentaren_US
dc.subjectproduse vestimentare pentru bărbaţien_US
dc.subjectîmbrăcăminte pentru bărbaţien_US
dc.titleContribuţii teoretico-practice la studiul aspectelor psihosociale de formare a tendinţelor în designul produselor vestimentare pentru bărbaţien_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceConferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldoveien_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Proceedings Papers
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Conf_UTM_2014_Vol_III_pg309_312.pdf385.87 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.