Please use this identifier to cite or link to this item: http://cris.utm.md/handle/5014/2284
Title: Particularitățile mediului de marketing al producătorilor de cătină albă
Other Titles: The particularities of the marketing environment of the white sea buckthorn producers
Authors: MÎRZA, Sergiu 
ONOFREI, Oleg 
POPA, Sergiu 
RÎBINŢEV, Ion 
Keywords: marketing environment of the enterprise;internal environment;microenvironment;macroenvironment;market relations;competition relations
Issue Date: 2022
Source: MÎRZA, Sergiu, ONOFREI, Oleg, POPA, Sergiu, RÎBINŢEV, Ion. Particularitățile mediului de marketing al producătorilor de cătină albă. In: Sectorul agroalimentar – realizări și perspective, Ed. 1, 11-12 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: Print-Caro, 2023, pp. 85-87. ISBN 978-9975-165-51-8..
Conference: Sectorul agroalimentar – realizări și perspective
Abstract: 
Agenţii economici, precum și alte organizaţii şi instituţii, îşi desfăşoară activitatea şi îşipromovează interesele într-un mediu înconjurător complex şi dinamic. Întreprinderile, spre exemplu, sunt entităţi ce formează sisteme deschise, conectate la un mediu dat, care dispun de intrări în sistem (input-uri), de ieşiri din sistem (output-uri) şi de un mod specific de autoreglare. Intrările în acest sistem au în vedere diferite categorii de resurse necesare desfăşurării activităţii, precum resursele materiale, de personal, financiare şi informaţionale. Ieşirile din sistem pot fi bunuri, servicii, idei sau informaţii.
URI: http://cris.utm.md/handle/5014/2284
ISBN: 978-9975-165-51-8
Appears in Collections:Conference Abstracts

Files in This Item:
File Description SizeFormat
85-87_40.pdf713.9 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.