Please use this identifier to cite or link to this item: http://cris.utm.md/handle/5014/375
Title: Competența de comunicare în contextul comunicarii didactice
Authors: GOLUBIŢCHI, Silvia 
LUNGU, Viorelia 
Keywords: comunicare didactica;competenta de comunicare;componente;ascultare activa
Issue Date: 2020
Source: GOLUBIŢCHI, Silvia; LUNGU, Viorelia. Competența de comunicare în contextul comunicarii didactice. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională. 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 60-65. ISBN 978-9975-76-299-1.
Conference: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă
Abstract: 
Competenţa de comunicare este considerată o capacitate globală care cuprinde capacităţi comunicative ale indivizilor dobândite de-a lungul vieţii. Când ne referim la importanța competențelor de comunicare, despre care se vorbește tot mai des în prezent, avem în vedere, în primul rând, faptul că cel mai important factor în relaţionarea oamenilor, în colaborarea pe care o realizează ei pe tot parcursul vieţii este comunicarea. Comunicând, te poți face cunoscut oamenilor, poți prezenta și promova realizările pe care le ai, poți stabili relații de colaborare cu colegii etc. Prin competenţă de comunicare se înţelege nu volumul de cunoştinţe despre limbaj, deţinute de un vorbitor, despre sistemul și elementele limbii, ci capacitatea de a le valorifica în procesul comunicării; deci este vorba despre valoarea lor funcţională și despre capacitatea vorbitorului de a le materializa în procesul comunicării.
URI: http://cris.utm.md/handle/5014/375
ISBN: 978-9975-76-299-1
Appears in Collections:Proceedings Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Orientări_axiologice_UST_2020-60-65.pdf343.06 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.