Please use this identifier to cite or link to this item: http://cris.utm.md/handle/5014/1164
Title: THE ROLE OF RESEARCH MERKETING IN THE ECONOMIC CIRCUIT OF THE ENTERPRISE
Other Titles: ROLUL CERCETĂRILOR DE MARKETING ÎN CIRCUITUL ECONOMIC AL ÎNTREPRINDERII
Authors: GRUNZU, Tatiana 
CHIRIAC, Lilia 
Keywords: cercetări de marketing;activitate profitabilă;investigare;circuit economic;activitate comercială;organizarea activităților de marketing;complexitatea pieței;acțiuni de implementare;produs;preț;distribuție;consumator;mix promoțional;inovație
Issue Date: 2021
Source: GRUNZU, Tatiana; CHIRIAC, Lilia. The role of research merketing in the economic circuit of the enterprise. In: Competitiveness and sustainable development in the context of European integration. Editia 3, 4-5 noiembrie 2021, Chişinău. Chișinău: 2021, pp. 201-206. ISBN 978-9975-45-739-2 (PDF).
Conference: Competitiveness and sustainable development
Abstract: 
În actualul peisaj economico-social marcat de creșterea complexității pieței și de profunde transformări, ce au loc în procesul de producție, în viață și în societate la toate meridianele și latitudinile globului, cercetările de marketing îndeplinesc un rol esențial. Datorită asigurării cu informațiile necesare pentru a desfășura o activitate profitabilă în condițiile de competitivitate, unitățile economice reușesc să devină receptive la semnalele și cerințele mediului extern, să dispună de o înaltă capacitate de adaptare la schimbări și de flexibilitate în mecanismul de circuit economic.
URI: http://cris.utm.md/handle/5014/1164
ISBN: 978-9975-45-739-2
Appears in Collections:Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat
201-206_18.pdf353.47 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.